Monday 2 January 2012

BerMula corat coret ku utk tahun ini....2012

Bermulanya thun baru 2012....

menyambut tahun baru bersama fmly tercinta di Ipoh, Perak....
tapi entah, kat mana tempat yang menjadi pilihan.....xde kot...
fikir punya fikir, smpi plan nak balik shah alam la....
tp beratnya hati nak melngkah pulang.... entah kenape....

apa yang aku fikir,
apa yang ada di dalam fikiran ku .....
aku buntu....
semakin hari aku semakin berangan-angn,
berfikir sejenak.....
hari silih berganti, aku masih tiada jawapan.....

menyambut tahun baru bagaikan hambar.....owh tidak....
aku tidak boleh hanyut dengan perasaan begini.....
wake up 'RYNN'.....
jgn biarkan emosi mengawal perasaan....
jom ... wahai anak2 ku dan anak2 buah ku.....
MARI BERGUMBIRA....... hahahaha.....
kita layan muvie mlm ini.....

No comments:

Post a Comment