Wednesday 5 May 2010

hArI yAng pAnAs....

**!! PANAS !!**
Kenapa la semakin ari
aku merasakan semakin pans...
meruap2 dah badan nie....
pembawakan biby agaknyer...
entah la...
rasa mcm nk pasang aircond je dlm baju nie haa...
huhuuhuu....
ada tak org buat mcm tu.....
tp bila duk dlm aircond,
asyik nk terlelap je kejenyer....
hubby aku duk kata aku duk keje membuta je...
hahahaaaa....
nk wat cma ne....
biby aku ajk aku tidun bersma2 dier...
jadiknyer aku teman kan la....hahahhaaa...
hubby aku nie dengki ar.....
cebb dier jeles tgk aku tidun nyenyak bagai
melayang terbang jauh...nun ke dubai lagik....
hahahahaa....
rasanya tak sabar menuggu kelahiran biby ku ini......
yg asyik menendang aku.....
setiap saat setiap detik.....
bergegar2 perut ku senget ke kanan...
senget ke kiri....
terlalu aktif....
tak sabar agaknyer mau menunjukkan
dirinya pada ibu dan papa kotttt......
sabar ye sayang......
moga hari yg bhagia itu psti menjelma......
amiiinnnn......

No comments:

Post a Comment