Tuesday 25 January 2011

Ke SinGapOre

planning.... tahun baru china

ermm.. macm seronok je nak bercuti...tp kelam kabut nak kena survey imigresen
cam ne nak buat passport berkumpulan..tu la selama nie x pernah nak amik tau...

pegi la aku ke imigresen tu...dengan ramai nya org...
agaknya kalu aku la keje kat sini, sure penin pala kan
hehehe....marah org imigresen nanti...
apa pun bila aku smpi je kat kaunter tu...
"kak, boleh dptkan borang passport berkumpulan?"
"Boleh" kata kakak imigresen tu....

aku dengan x henti2 menanya mcm2 soklan...
soalan mencabar....klu nama blacklist leh ke nak gi Singapore nie....
huhu....dengan yakinnyer dia berkata....."Confirm x boleh pegi"
hukhukhuk....cian la Mr Hubby aku. sure tak leh kuar ke mana2 dh lepas nie
selagi x abiz bayar PTPTN...
kepada sesiapa yg masih TEGAR membayar PTPTN....
sila lah jelas kan kerana itu hanya lah pinjaman...
kesian pada adik2 kita yang masih memerlukan peruntukan tersebut...

huh....biar betul aku ckp cam nie....
marah semua2 yg masih x bayar PTPTN mrk....
hahaha....jgn mare eh...guwau2 je .....
kalu dh bekerja tu, beringt2 la utk byr balik pinjaman tu...
hehehe.....same tu my Mr Hubby.....eheh....




1 comment:

  1. sis,apa procedure utk pasport berkumpulan ye??
    validity brape lama??
    min+max berapa org?
    kindly emel me ya.
    thanks.
    annisha83@gmail.com

    ReplyDelete